Wykształcenie
Doktor Nauk Zarządzania;
Szkoła Główna Handlowa.
Kolegium Nauk O Przedsiębiorstwie.
Kilka publikacji się zebrało. Jak na osobę, która nigdy nie była pracownikiem naukowym, to można powiedzieć – sporo. Za niektóre z nich dostałem nawet dyplomy. Wolałbym lepszą kasę ;).
Lista Publikacji:
- Marka – to się liczy; „Moja Firma”. Infor
- Użyteczność dystrybucji; „Moja Firma”. Infor
- Regionalne Systemy Innowacji w Europie. Uniwersytet Warszawski. Europejski Instytut Rozwoju Regionalnego i Lokalnego.
- Zaawansowanie orientacji marketingowej. Szkoła Główna Handlowa.
- Małżeństwo z rozsądku; „Megaron”. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA
- Wartość marki jako czynnik wzrostu wartości firmy w „Współczesne Źródła Wzrostu Wartości Firmy”. Difin
- Wartość marki w gospodarce opartej na wiedzy. Szkoła Główna Handlowa.
- Budowa i pomiar kapitału marki. PWN
- Marka jako źródło wartości przedsiębiorstwa w „Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa”. PWN
- Zarządzanie Wartością Klienta w Polskich Przedsiębiorstwach. Szkoła Główna Handlowa.
- Wartość marki w „Zarządzanie Wartością Klienta. Pomiar i Strategie”. Poltext.
- Budowa i Pomiar wartości marki w „Współczesne Źródła Wartości Przedsiębiorstwa”. Difin.
Jeżeli chcesz przeczytać jedną z moich książek, zapraszam. Możesz także dowolnie wykorzystać jej fragmenty:
Piotr Polański. Budowa i Pomiar Wartości Marki – kliknij, aby pobrać plik *.pdf.
UWAGA: Niestety zablokowałem możliwość ściągnięcia treści, ze względu na bardzo dużą ilość pobrań. Strach pomyśleć, ile prac licencjackich i magisterskich powstało w oparciu o nią. Jeżeli chcesz przeczytać lub wykorzystać treść, napisz na piotr@polanski.pl.
Dodatkowe informacje:
Wykształcenie techniczne na poziomie pomaturalnym (Elektronika; specjalizacja: Wzmacniacze elektroakustyczne).
Wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów.
Doświadczenie w zakresie fuzji i przejęć (M&A).
Doświadczenie w zakresie TQM.
Doświadczenie w zakresie systemów CRM, CTI.
Najważniejsze przebyte szkolenia: Zarządzanie jakością; Systemy ITC (ACD/CTI, CRM, ERP/MRPII); Metodologia zarządzania projektami; Zarządzanie ryzykiem; Kodeks Spółek Handlowych; One to One Marketing; Systemy TAS; Ochrona własności intelektualnej.
Doświadczenie zawodowe.
Beltrami Polska Sp. z o.o. (obecnie Brachot-Hermant Polska Sp. z o.o.); Managing Director. Country Manager.
Studio Moderna Polska Sp. z o.o. (Linea Directa Communications Sp. z o.o.); Managing Director.
Wolters Kluwer S.A. (Polskie Wydawnictwa Profesjonalne); Dyrektor Marketingu.
Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o.; Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Fundacja Edukacji Pawnej IUSTITIA.; Członek Zarządu.
Communication Service Sp. z o.o. (Expensa Sp. z o.o.); Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu.
Ultex Polska Sp. z o.o.; Country Manager.
NDC Sp. z o.o.; Managing Partner. Head of Sales and Marketing.
Gold Miners Sp. z o.o.; Managing Partner.
Inne:
Szkoła Główna Handlowa; Wykładowca (zewnętrzny).
Politechnika Warszawska; Wykładowca (zewnętrzny).
Uczelnia Łazarskiego; Wykładowca (zewnętrzny).
Prywatna Wyższa Szkoła Businessu i Administracji; Wykładowca (zewnętrzny).
European Training Center; Trener
Notka „O mnie” – Piotr Polański Nota – kliknij, aby pobrać
White Papers.
Pomiar wartości marki a wartość firmy w gospodarce opartej na wiedzy.