Praca

Wykształcenie

Doktor Nauk Zarządzania;
Szkoła Główna Handlowa.
Kolegium Nauk O Przedsiębiorstwie.

Kilka publikacji się zebrało. Jak na osobę, która nigdy nie była pracownikiem naukowym, to można powiedzieć – sporo. Za niektóre z nich dostałem nawet dyplomy. Wolałbym lepszą kasę ;).

Nagroda rektora Szkoły Głównej Handlowej    

Lista Publikacji:

  1. Marka – to się liczy; „Moja Firma”.  Infor
  2. Użyteczność dystrybucji; „Moja Firma”. Infor
  3. Regionalne Systemy Innowacji w Europie. Uniwersytet Warszawski. Europejski Instytut Rozwoju Regionalnego i Lokalnego.
  4. Zaawansowanie orientacji marketingowej. Szkoła Główna Handlowa. 
  5. Małżeństwo z rozsądku; „Megaron”.  Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA
  6. Wartość marki jako czynnik wzrostu wartości firmy w „Współczesne Źródła Wzrostu Wartości Firmy”. Difin
  7. Wartość marki w gospodarce opartej na wiedzy.  Szkoła Główna Handlowa. 
  8. Budowa i pomiar kapitału marki. PWN
  9. Marka jako źródło wartości przedsiębiorstwa w „Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa”. PWN 
  10. Zarządzanie Wartością Klienta w Polskich Przedsiębiorstwach. Szkoła Główna Handlowa.
  11. Wartość marki w „Zarządzanie Wartością Klienta. Pomiar i Strategie”. Poltext.
  12. Budowa i Pomiar wartości marki w „Współczesne Źródła Wartości Przedsiębiorstwa”. Difin.

Jeżeli chcesz przeczytać jedną z moich książek, zapraszam. Możesz także dowolnie wykorzystać jej fragmenty:

Piotr Polański. Budowa i Pomiar Wartości Marki kliknij, aby pobrać plik *.pdf.

UWAGA: Niestety zablokowałem możliwość ściągnięcia treści, ze względu na bardzo dużą ilość pobrań. Strach pomyśleć, ile prac licencjackich i magisterskich powstało w oparciu o nią. Jeżeli chcesz przeczytać lub wykorzystać  treść, napisz na piotr@polanski.pl.

Dodatkowe informacje: 

Wykształcenie techniczne na poziomie pomaturalnym (Elektronika; specjalizacja: Wzmacniacze elektroakustyczne).

Wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów.

Doświadczenie w zakresie fuzji i przejęć (M&A).

Doświadczenie w zakresie TQM.

Doświadczenie w zakresie systemów CRM, CTI.

Najważniejsze przebyte szkolenia: Zarządzanie jakością; Systemy ITC (ACD/CTI, CRM, ERP/MRPII); Metodologia zarządzania projektami; Zarządzanie ryzykiem; Kodeks Spółek Handlowych; One to One Marketing; Systemy TAS; Ochrona własności intelektualnej.

Doświadczenie zawodowe.

Beltrami Polska Sp. z o.o. (obecnie Brachot-Hermant Polska Sp. z o.o.);  Managing Director.  Country Manager.

Studio Moderna Polska Sp. z o.o. (Linea Directa Communications Sp. z o.o.); Managing Director.

Wolters Kluwer S.A. (Polskie Wydawnictwa Profesjonalne); Dyrektor Marketingu.

Wydawnictwo Lekarskie PZWL Sp. z o.o.; Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Fundacja Edukacji Pawnej IUSTITIA.; Członek Zarządu.

Communication Service Sp. z o.o. (Expensa Sp. z o.o.); Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu.

Ultex Polska Sp. z o.o.; Country Manager.

NDC Sp. z o.o.; Managing Partner. Head of Sales and Marketing.

Gold Miners Sp. z o.o.; Managing Partner.

Inne:

Szkoła Główna Handlowa; Wykładowca (zewnętrzny).

Politechnika Warszawska; Wykładowca (zewnętrzny).

Uczelnia Łazarskiego; Wykładowca (zewnętrzny).

Prywatna Wyższa Szkoła  Businessu i Administracji; Wykładowca (zewnętrzny).

European Training Center; Trener

Notka „O mnie” – Piotr Polański Nota – kliknij, aby pobrać

White Papers.

Marki pośredników handlowych.

Pomiar wartości marki a wartość firmy w gospodarce opartej na wiedzy.